Naar boven

Klantenservice

Kun je op SOCCERCENTER.nl niet vinden wat je zoekt? Of heb je vragen over producten, bestellingen, retouren of andere onderwerpen en kun je het antwoord niet bij de FAQ vinden?
Neem dan contact op met de klantenservice.
De klantenservice zal klachten en vragen zo snel mogelijk behandelen of je in contact brengen met de winkel die jouw bestelling in behandeling heeft genomen.

Heb jij:

- Een vraag of klacht over een product dat je in een SPORT 2000 SOCCER CENTER winkel hebt gekocht? Neem dan contact op met de desbetreffende winkel. Bekijk hier de contactgegevens. 
- Een vraag of klacht omtrent de levering van jouw order via onze webshop? Neem dan contact op met de klantenservice.


Contact online klantenservice
De klantenservice is telefonisch en per e-mail bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 16.00 uur.


E-mail: klantenservice@soccercenter.nl
Telefoonnummer: 088-5440505

Aangepaste openingstijden
In verband met een personeelstraining is de klantenservice op 28 en 29 september niet bereikbaar. Vanaf maandag 1 oktober zullen we je bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en zijn we ook weer in de gelegenheid om je persoonlijk te woord te staan. Excuses voor het ongemak.

Overige informatie
De klantenservice behandelt vragen, opmerkingen of klachten over onze producten en/of onze dienstverlening.
We streven er naar om je zo snel mogelijk, maar altijd binnen 2 werkdagen, te voorzien van een antwoord.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl)  of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)


Wil je meer weten over SPORT 2000 SOCCER CENTER? Kijk dan op de pagina 'Over Ons'.